Morning bitches

Igårkväll så orkade jag verkligen inte blogga.. Därför det inte kom upp något inlägg, men jag gjorde inte så mycket igår egentligen gick och pratade lite med Malins syster om allt typ. 
Det var väldigt skönt att få prata! 
Men aja, nu sitter jag här och väntar på att plattången ska bli varm sedan ska jag dra mig mot vasahallen för att kolla på föräldramatch, hade gärna velat varit med men kan inte då jag har jätteont i mina fötter och har ont i halsen. 
Men efter den så blir det käk på en och en halv med bästa laget! Känns så bra att jag har hamnat i just det laget. 
Men nu har jag inte så mycket mer att skriva, om det är något speciellt ni kanske vill att jag ska skriva om eller något så är det bara att kommentera! 
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback