Hello bitches

Alltså egentligen har jag ingen aning om vad jag ska skriva, men jag försöker väl så gott som möjligt?
Jag har iaf typ precis vaknat, eller vaknade för typ en timme sen men känns som nyss haha, och nej jag skiter inte fulltständigt i skolan men har varit sjuk i veckan och mamma tvingade mig att vara hemma idag också, känns segt men vad ska man göra?
Kan ju passa på att städa mitt rum när jag ändå inte har något att göra. 
Eller så slutar det väl med att jag bara ligger här i min säng och antingen kollar på Sons Of Anarchy eller att jag ligger och kollar facebook och lyssnar på musik hehe.
Nej nu ska jag tamefan försöka resa mig upp och äta något sedan duscha, more updates later bitches. 
För er som undrar, så e detta jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback