Hej.

Hello, jag hade tänkt att börja blogga igen! Eller ja försöka iallafall, har ju inte varit så himla bra på det tidigare. 
Det kanske är någon som hittat hit och undrar helt vem jag är?
Jo, jag är Melinda Florén, fyller 16 år i december, bor i Hedemora med min mamma, bror, katt och hamster. Det bästa jag vet är mat och det värsta är att vara hungrig, har inga direkta såna problem. 
I min blogg kommer ni få följa min vardag, alltså hur jag mår, min innebandy (trots att säsongen är över nu) musik, och om ni har tur så dammar jag av kameran och börjar fota igen! 
Just nu har jag inte så himla mycket att skriva om mig själv eller liknande, men om ni har frågor eller något annat så finns jag på ask, instagram, twitter, facebook och kik! 
Det är bara att fråga om ni vill ha något av det så löser vi det. Puss på er så länge och hoppas att ni tycker om min blogg. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback