Goodmorning, eller..?

Egentligen är det ju inte morgon längre, men jag vaknade för en timme sen så för mig är det fortfarande morgon hehe. Och för vissa andra också märkte jag precis, min mamma ligger fortfarande och sover, tror att hon är bakis haha! Hon var ju ut i Borlänge igår så antar att det blir pizza, cola och mys i soffan idag. 
Anledningen till att jag inte bloggade igår var att jag var ju först på avslutning med innebandyn och kunde inte blogga. Men avslutningen var jättebra! Och jag den mest okänslosamma personen som aldrig gråter eller liknande, det kom faktiskt några tårar efter att jag såg att det var andra som grät! Ni som kanske undrar varför är för att det är sista året som vi är detta lag, GUD VAD DET KÄNNS SORGLIGT!! 
Men jag blev även utnämd till att ha sagt årets kommentar hehe. 
Det var såhär : det var en träning som vi inte var så många personer på och två utespelare bytte roller med Lina och Fanny, och jag var en av dom som blev målvakt då. Jag suger verkligen i mål haha! Så Fanny (ena målvakten) blir ''arg'' och säger att jag måste ta bollarna haha, då kommer jag med kommentaren ''dom skjuter ju inte där jag står''. 
Jag kommer inte ens ihåg det här haha! Men tydligen haha.. 
Men efter avslutningen så mötte jag Daniel en liten stund, var väldigt skönt att få snacka med honom en liten stund eftersom att jag inte har pratat med honom irl på hur länge som helst.. 
Men han skulle hen så jag gick och mötte Malin and tha gaaang haha.. 
Så vi gjorde inte speciellt mycket, sedan kom Malins syster ner till donken. 
Egentligen gjorde vi inte ett skit, men kände att jag inte hade tid att blogga haha! Så kom jag hem vid 01:00 och då hade min ''kära'' mamma öppnat mitt fönster så det var svinkallt!!!! Jag som egentligen sover utan tröja fick sova med tjocktröja, fast mysigt var det så ska egentligen inte klaga haha! 
Nu är jag helt tom på ord, så vi hörs senare bitcheeeees. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback