Facts

Tänkte fylla ut bloggen med lite fakta om mig! 
Det är faktiskt lite kul och folk kan bli väldigt förvånade när dom hör det från mig. 
Fattar egentligen inte ens varför dom blir speciellt förvånade för det är inte så konstigt, men det kanske är för att jag bor mitt i ''stan'' äger varken epa eller moppe, har inte direkt den ''stilen'' trots att jag vill men har inte riktigt ekonomin att byta garderob helt haha ;-)
Men det bästa jag vet är gamla w123or som går på diesel och lyssna på Eddie Meduza! 
Mercorna brukar folk inte bli så förvånad om längre, men vissa när dom hör att jag lyssnar på Eddie kan dom tro att jag driver eller liknande. Men det är faktiskt sant, jag älskar Eddie och eftersom att han är död så skulle det vara en dröm för mig att få träffa hans dotter och få veta hur han var i verkligheten, och för er som hatar honom och bara tror att han gjorde massa skitmusik, sure jag vet att hans musik är egentligen skit men så sjukt bra ändå! 
Tycker ni borde kolla på filmen om honom, som jag såklart inte kommer ihåg vad den heter... Men kan skriva ut om jag kommer på det senare! 
Ganska ovärt inlägg kanske, men ville fylla ut bloggen lite och nu vet ni vad ni kanske kommer få läsa om i framtiden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback